Stage

10 november 2018 - Għargħur, Malta

Stage:

Ik begin stage om 8:30. Ik ga met de bus naar stage en soms zijn we zo lui dan gaan we met taxi. Wat doen we op stage eigenlijk? Eerst weken deden we niet zoveel omdat we eigenlijk moesten wennen want het is heel anders dan in Nederland. En nu zijn heel veel personeel weg dat wij bijna de personeel zijn we moeten zoveel doen. Eerst weken mochten we niet in diarys schrijven maar nu moet ik het zelf bijhouden en in de middag zijn we allen de enige en de manager dus wij moeten alles bijhouden bijvoorbeeld als een kind wakker woord eten geven opschrijven in het boek naar de wc brengen enigste wat we nog niet mogen doen is een kind verschonen hier is wat ik elke dag op stage doe:

8:30-9:30 buiten spelen en als het regent vrij spelen in de hal

9:30-10:00 zingen we zingen eerst in het Engels en dan zingen ze in het Maltees

10:00-10:30 snack time kindjes moeten hun eigen eten van thuis mee brengen

10:30-11:00: kindjes verschonen of naar de wc brengen

11:00-1200: activiteiten doen met kinderen en vrijspelen

12:00-12:30: lunch

Tussen 12:00 -14:00 worden meeste kinderen opgehaald

12:30 tot 13:00 kinderen laten slapen war ik zelf raar vond is dat kinderen hier gewoon zo gaan slapen met alles aan schoenen trui wat ze ook aan hebben.

13:00-16:00: vrij spelen. Kinderen worden wakker eten aanbieden in hun diary schrijven dat ze wakker zijn.