vista coop

10 november 2018 - Għargħur, Malta

Ik loop stage bij een vestiging  van Vista coop en het heet Nannakola in Gharghur. Vista coop bestaat sinds 2003 met doelstellingen op basis van de coöperatieve waarden met speciale nadruk op zelfhulp en sociale verantwoordelijkheid. Vista coop heeft 4 verschillende kinderen opvangen in 4 verschillende locaties en een primary school. Vista coop heeft regels voor kinderen als een nieuwe kind komt krijgen ze een

pasje een sleutel hanger en een diary. Met die pasje en sleutel hanger moeten ze altijd inchecken en uitchecken. En die diary schrijven wij in van wat we voor activiteit we gaan doen en wat ze ervan gaan leren wat ze na die activiteit gaan doen. En wat ze eten en drinken. Hoevaak ze naar de wc gaan en of ze slapen. Daarna heeft Vista Coop ook regels voor personeel. Bijvoorbeeld geen sieraden, je mag niks met langmouwen als je ziek bent dat je half uur van te voren ziek belt en als je meer dan 3 dagen ziek bent moet je bewijs van de dokter brengen. Stagiairs mogen de deur miet open maken en we mogen ook geen kinderen verschonen we mogen geen luiers verschonen wat ook goed is voor is. Kleding personeel hebben een  rode t-shirt met korte mouwen waarop de logo van Vista Coop er op staat en daarnaast dragen ze een schort waar ook de zelfde logos op staan. Stagiairs dragen een gele schort met ook logo van Vista Coop zie foto’s.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl